Pozdrav od posade Vito NCP Charter

Izvor: (Morsko Prase)20.10.2009 13:56:05 Klikni na sliku za uvećanu verziju

16.10.2009

Dan prije...

Party ka party zavrsio je na ovaj ili onaj nacin. Neki su bili u gradu neki išli lec al ujutro su sve svi probudili lagano mamurni. Zadnji dan je prije regate treba provjerit još jednom cijelu opremu u slucaju lošeg vremena ili kakve havarije dogovorit što tada tko treba napravit. Takoder su pali dogovori za gvardije tako da smo se podjelili u dvije grupe po 3 i jednu po 4. Od 21 do 24 h dežuraju Mitre, Neno i Orca, nakon njih od 24 do 3h Barba (Darko), Dida (Vego), Stricek (Goky), Grba, a od 3 do 6 Riko (ex Ritzzo), Fukic (Damir) i Cviki. Naravno dok jedni dežuraju jedna grupa je stand by dok trece nitko ne uznemirava i spavaju... Ostatak dana smo proveli bauljajuci po Malti, Riko je napravio šoping dok su Neno kao predstavnik brodovlasnika i Barba ka sam svoj i naš predstavnik išli na sastanak skipera. Intimnu veceru u Old Spajsa prekinuo je uznemirujuci Darkov poziv da ne pretjerujemo... Po povratku na brod pao je weather forecast brifing i zakljuceno je da ce to bit jedna lipa vitraška regata... Spavanac u 22h!

17.10.2009

Regatta...

Start... Uletili smo bili smo ludi, top je opalija, pukli smo i eto Mesine... Start je bio podjeljen na 4 grupe, s tim da su oni najmanji startali prvi, a maxiji zadnji. Mi smo startali kao drugi i odmah na startu svoje grupe dali do znanja kako sa nama nece bit lako. Iz luke smo izašli 3 u grupi i dobar dio puta zadržali to mjesto nakon obilaska druge oznake podno malteškog kopna ruta je bila slobodna do Mesinskog tjesnaca. Mi smo se odlucili za malo zapadniju varijantu kako bi kasnije se mogli lakše spuštati sa nešto jacim vjetrom. U pocetku je puhalo 10 do 15 cv vjetra iz cca 270° da bi ispred sicilije okrenuo na cca 230° jacine od 10 do 20 cv. Ispred Sicilije prva nevera sa vjetrom oko 40 cv što je kod vecine brodova izazvalo vece ili manje poteškoce. Nama je na živo pukla unutarnja braca ali špinakeru zasad nije bilo ništa. Promjenili smo bracu i nastavili dalje... Špin i flok se mjenjaju vec rutnski na svaku promjenu vjetra koji sad vec mjenja poprilicno smjer 20°-30° svakih 20 min. U tim trenutcima idemo odlicno, brodove prolazima u grupama a brzina ne pada ispod 10 Nm/h. Maks. 14.3 Nm/h.

18.10.2009

Zadnji dan regate...

Pred jutro na ulasku u Messinski tjesnac bonaca. Vjetar sa svih strana, a brodovi koje smo prošli tokom noci u sekundi su nam se pojavili po krmi, a jedan dio koji se odlucio za varijantu prolaska uz Italiju prošao i stekao prednost. Virade svakih 2 min. U istom kursu u jednom trenutku dva broda jedre u orcu na razlicitim uzdama dok treci jedri sa špinakerom. Nekako uz Italiju prestižemo dio brodova da bi za koji minut ovi uz Siciliju prešli nas... Po izlasku iz tjesnaca kratimo jedro i dižemo flok 3 more je vec dobrano uzburkano puše 20-ak cv sa zapada. Po nebu putuju nevere. Uskoro diže i preko 30 što je bio znak da je nevera pred nama. Pljusak/monsun pa malo vitar padne pa opet pojaca prosjek debelo preko 20 cv. U tom trenutku jedru nam je dosadilo to štrapaciranje i na gornjem križu se stvorila evo evo buža. Nakon kratkog vijecanja owner kabine odlucen je povratak prema Calabiriji te natrag na Maltu po stvari. Nažalost naša je regata završena zbog propusta jedrara koji nije postavio tašele na mjestima križeva. Nije imalo smisla jedriti dalnjih 400 Nm s takvim jedrom...
Navecer uz još jednu neveru smo stigli u Calabriju gdje su još osim našeg broda bila vezana dva Njemacka broda koja su takoder odustala od regate kako su nam rekli zbog dužine regate. Karabinijeri su nas priveli u kasarnu i zadržali dok se Barba s njima nije razracunao na tecnom Englesko, Talijansko, Hrvatskom... Juhica koju je Barba spremio od 4 juhice iz kesice plus hrenovke plus samo njemu poznati dodatci je vrhunski legla.

19.10.2009

Opet Siracusa...

Ujutro krecemo put Siracuse, naravno po kiši. Cijelim putem vrijem promjenjivo, vjtra iz svih smjerova, a na 15 Nm do Siracuse i preko 20 cv kojih nas je prekinulo u marendi...
Plan je kratko napunit gorivo nešto pojest i put Malte.

Pozdrav od posade Vito NCP Charter...

Verzija za Ispis povratak na novosti

Klikni na sliku za uvećanu verziju Klikni na sliku za uvećanu verziju
arhiva vijesti
Vremenske prognoze
Aladin
www.yr.no
Copyright (c) 2009. - 2020. Športsko društvo "Yacht club Zlarin". Sva prava pridržana.